agencja marketingowa, agencja reklamowa kraków

W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

Gdy posiada się firmę, niezależnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą, działania reklamowe winny być ważnym elementem budowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, jednakże małe biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, najczęściej poszukują pomocy u agencji reklamowych.

Agencja marketingowa – grupa profesjonalistów pomoże Ci w promocji

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji wykorzystywanych w branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów znakomicie orientujących się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w sieci (filmy i animacje viralowe, kanały social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (także DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo użyte podczas tworzenia materiałów promocyjnych – kalendarzy, ulotek, billboardów czy stoisk targowych. Agencja reklamowa napisze również przyciągające, unikalne teksty na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, jak np. Facebook, Twitter i Instagram.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest przede wszystkim do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się promocją. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu konferencji, targów bądź spotkań z klientami, które zwykle wymagają drobiazgowego planowania, te zadania może wykonać zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę niezawodnego i zżytego ze sobą zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu kursów czy też organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do znacznego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to powierzenie wszystkich czynności marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki i integralnością kampanii.

Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]