Usługi agencji SEO – realne zyski dla Twojej firmy

Jesteś zainteresowany pełną ofertą kampanii SEO? Nie wahaj się! Zajrzyj na https://seo4.net.

Przedsiębiorstwa oraz administratorzy witryn internetowych, którzy pragną, by pojawiać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie działań na własną rękę. Nie mając kwalifikacji w obszarze SEO i nie śledząc systematycznie informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować rzetelnie i – co najistotniejsze – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, jednak nie każda firma się na to decyduje z uwagi na budżet. Trzecie wyjście to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki wydzielone na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Plusem współpracy z agencją SEO jest to, że pomijając specjalistów od SEO w pracują tam też osoby od kreatywnego pisania, projektowania graficznego, kodowania oraz kampanii Google Ads służące merytoryczną pomocą w tych sferach.

Działanie sumiennej agencji SEO

Polskich agencji SEO jest mnóstwo. Co wziąć pod uwagę podczas poszukiwań firmy, która zwiększy naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Radzimy wybrać markę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, a także tych kreatywnych czy marketingowych, z miesiąca na miesiąc wzrasta, co niekiedy nie łączy się z jakością usług. Współpracując z firmą, która funkcjonuje od minimum dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż posiada ona ogromne doświadczenie i może bez trudu pochwalić się ciekawym portfolio swoich uprzednich klientów. Agencje SEO zazwyczaj na swoich stronach dodają sekcję „Case study”. Przed zatwierdzeniem umowy wypada przeczytać opisy takich przypadków, aby wstępnie zobaczyć, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, a także to z jakimi problemami się mierzyła oraz z jakimi branżami miała do czynienia. Godna zaufania agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: informuje o planach prac na nadchodzące miesiące, ale również dostarcza sprawozdanie z ukończonych działań i ich następstwa.

Drugi ważki aspekt to personalizacja oferty i dostrojenie strategii działań do profilu działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w przeciągu 15 minut, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po wysłaniu zapytania przedstawiciel profesjonalnej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, żeby poprosić o pomocnicze informacje o firmie, potrzebne do utworzenia dla niej kompleksowej oferty. Chodzi o dane, których nie da się odszukać na własną rękę w internecie, jak przykładowo informacja o realizowanych dotąd pracach SEO czy o najważniejszych dla klienta usługach lub artykułach, które potrzebuje wypromować.

Opłata za usługi agencji SEO – jakim ofertom nie wierzyć

Ostrożnie należy potraktować agencje SEO, które sugerują umowę z rozliczeniem się za uzyskany wynik. W takim modelu rozliczenie odbywa się dopiero wówczas, gdy słowa kluczowe osiągną uzgodnione w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top10 albo do Top3). To wciąż stosunkowo popularny rodzaj rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą duże niebezpieczeństwo – można bowiem osiągnąć błyskawiczne rezultaty naruszając standardy określone przez Google. Nieustannie modyfikowany algorytm również nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych zleceniodawcy, z tej przyczyny solidna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych wyników. Co do ceny za usługi firmy SEO, to z rzadka bywa ona stała – często w pierwszych tygodniach po zawarciu umowy konieczne są wyższe nakłady finansowe, żeby przeprowadzić dokładny audyt SEO, a następnie wdrożyć wszystkie wymienione w nim sugestie. W późniejszym okresie współpracy, gdy strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na działania są o wiele mniejsze.

Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]