Produkcja filmów – wideopromocję biznesu zleć specjaliście

Słynne przysłowie mówi, iż jeden obraz jest wart więcej niż tysiące słów. Znajduje ono potwierdzenie także w marketingu, który od lat korzysta z siły wizualnych środków przekazu. Z początku były to jedynie statyczne obrazy, jednakże razem z postępem techniki i popularyzacją kina, a następnie internetu i telewizji, powoli zastąpiły je filmy. Dziś filmy stanowią jeden filarów każdej kampanii – bez względu na to, czy idzie o akcje społeczne, reklamę nowego produktu czy też kształtowanie wizerunki marki. Tak obszerne przeznaczenie filmów promocyjnych umożliwia przede wszystkim różnorodność ich odmian, między którymi bez trudności można znaleźć tę, która będzie pasować najlepiej do planowanej taktyki reklamowej.

Produkcja filmów – jak instytucje publiczne i firmy wykorzystują je do promocji?

Najczęściej wykorzystywanym typem produkcji filmowych, które okazują się przydatne podczas promocji marki są spoty reklamowe. Doskonale kojarzymy je z TV, lecz w ostatnich latach równie ważnym kanałem ich prezentowania jest również internet – niejednokrotnie spotykamy je na portalach informacyjnych albo YouTube, poza tym popularną praktyką jest emitowanie ich na ekranach w środkach komunikacji miejskiej. Trzeba powiedzieć kilka słów też o firmach korporacyjnych, które są ważną częścią strategii budowania pozytywnego wizerunku marki w oczach przyszłych pracowników i klientów. Znaczącym gatunkiem są ponadto filmy promocyjne. Ich przygotowanie zlecają nie tylko przedsiębiorstwa, ale również inne podmioty – między innymi te parające się reklamą fundacji, organizacji charytatywnych czy miast bądź regionów. To instrument nadający się znakomicie do ukazania zaawansowania wszelkiego rodzaju inwestycji (np. budowy biurowców czy dróg), piękna danego miejsca lub informacji o działalności charytatywnej. Pokrewnym typem są filmy eventowe, będące rodzajem podsumowania przeróżnych wydarzeń.

Produkcja filmów – komu powierzyć ich wykonanie?

Aby promocja oparta o filmy reklamowe dała planowane efekty, muszą one prezentować sobą wysoką jakość. Wobec tego produkcję filmów powinno się zlecić sprawdzonej, doświadczonej ekipie. O poziomie usług świadczonych przez konkretne studio sporo powie nam galeria jego ukończonych prac. ważne jest również to, jakiego oprzyrządowania ono używa. Chodzi między innymi o drony umożliwiające realizację fascynujących ujęć z powietrza, właściwie obligatoryjnych we współczesnych filmach korporacyjnych oraz promocyjnych.