Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Jak wybrać firmę SEO. Uzyskaj więcej wskazówek.

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu znaczna cześć klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć dobrą agencję SEO? Należy kierować się sugestiami ekspertów.

Jak znaleźć rzetelną agencję SEO? Google zamieściło o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i bezustannie rozkwita w zasadzie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo występowania innych alternatyw, jak między innymi Baidu, Yandex czy też Yahoo, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, zazwyczaj jest to nierealne bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i zamieściło krótki film o tym, jak wybrać solidną firmę SEO.

Najistotniejsze cechy dobrej agencji SEO

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem klarownie wyjaśnia, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane frazy,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez comiesięczne raportowanie oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność szacowania budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego główną konkurencję.

Przedstawicielka Google akcentuje także, iż rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą widoczne rezultaty na ogół po paru miesiącach pracy.