Google Adwords – praktyczny poradnik

Google AdWords to bardzo skuteczne narzędzie Googla, pod warunkiem, że tak jak w przypadku reklamy na Facebooku jest dobrze ustawiona i zoptymalizowana. Można ją ustawić samemu lub zlecić firmie zewnętrznej (prowizja dla agencji waha się między 15-20% budżetu...

czytaj dalej

Pozycjonowanie: jak działa, ile kosztuje

Pozycjonowanie (SEO) - to długofalowy proces wyprowadzania strony na coraz wyższe pozycje w wyszukiwarkach Google. Najbardziej pożądanym wynikiem jest minimum Top 10 Google. Pierwsze wyniki można zauważyć najczęściej nie wcześniej niż po ok 3 miesiącach działań. Warto...

czytaj dalej

Networking – sposób na nowe kontakty

Networking polega na obopólnym dzieleniu się wiedzą, rekomendowaniu swoich usług, oraz udzielaniu pomocy jeśli jest ona potrzebna. Kontakty networkingowe opierają się na wzajemnym zaufaniu i wsparciu. Networking to świadomy proces wymiany informacji, zasobów...

czytaj dalej

Domeny z polską czcionką. Warto czy nie?

Sprawa nie jest świeża, bo z polskich liter w domenach można korzystać już od kilku lat, ale - co ciekawe - mało kto o tym wie. Dlatego nadal słyszymy: "www-kropka-byłam-w-podróży-kropka-peel -bez polskich liter!"  Rozpisywać się o technicznych wadach i zaletach nie...

czytaj dalej

Wirtualne zaproszenia ślubne

Moda na wirtualne zaproszenia ślubne przybyła do nas, a jakże, zza oceanu. Podobnie jak inne ślubne zwyczaje przyjmuje się bardzo sprawnie i już wiele polskich przyszłych par młodych zdecydowało się na takie rozwiązanie. Cóż to takiego? Wirtualne zaproszenie ślubne to...

czytaj dalej

DWA KOLORY TO MY!

Na początku koleżanki z pracy. Potem przyjaciółki, a wreszcie wspólniczki. Razem tworzymy idealny duet. Doskonale się uzupełniamy, co sprawia, że współpracuje nam się sprawnie i niezwykle kreatywnie.

Google Adwords – praktyczny poradnik

Google AdWords to bardzo skuteczne narzędzie Googla, pod warunkiem, że tak jak w przypadku reklamy na Facebooku jest dobrze ustawiona i zoptymalizowana. Można ją ustawić samemu lub zlecić firmie zewnętrznej (prowizja dla agencji waha się między 15-20% budżetu...

czytaj dalej

Pozycjonowanie: jak działa, ile kosztuje

Pozycjonowanie (SEO) - to długofalowy proces wyprowadzania strony na coraz wyższe pozycje w wyszukiwarkach Google. Najbardziej pożądanym wynikiem jest minimum Top 10 Google. Pierwsze wyniki można zauważyć najczęściej nie wcześniej niż po ok 3 miesiącach działań. Warto...

czytaj dalej

Networking – sposób na nowe kontakty

Networking polega na obopólnym dzieleniu się wiedzą, rekomendowaniu swoich usług, oraz udzielaniu pomocy jeśli jest ona potrzebna. Kontakty networkingowe opierają się na wzajemnym zaufaniu i wsparciu. Networking to świadomy proces wymiany informacji, zasobów...

czytaj dalej

Domeny z polską czcionką. Warto czy nie?

Sprawa nie jest świeża, bo z polskich liter w domenach można korzystać już od kilku lat, ale - co ciekawe - mało kto o tym wie. Dlatego nadal słyszymy: "www-kropka-byłam-w-podróży-kropka-peel -bez polskich liter!"  Rozpisywać się o technicznych wadach i zaletach nie...

czytaj dalej

Wirtualne zaproszenia ślubne

Moda na wirtualne zaproszenia ślubne przybyła do nas, a jakże, zza oceanu. Podobnie jak inne ślubne zwyczaje przyjmuje się bardzo sprawnie i już wiele polskich przyszłych par młodych zdecydowało się na takie rozwiązanie. Cóż to takiego? Wirtualne zaproszenie ślubne to...

czytaj dalej

DWA KOLORY TO MY!

Na początku koleżanki z pracy. Potem przyjaciółki, a wreszcie wspólniczki. Razem tworzymy idealny duet. Doskonale się uzupełniamy, co sprawia, że współpracuje nam się sprawnie i niezwykle kreatywnie.